rabota.kz
Поиск резюме
Город
Ещё 27
Зарплата
от
KZT
  • KZT
  • RUB
  • USD
  • EUR
до
до 50 000
50 000 — 100 000
100 000 — 150 000
150 000 — 250 000
от 250 000
Пол
Возраст
от
до
до 25 лет
25 — 35 лет
35 — 45 лет
от 45 лет
Язык
Ещё 64
Занятость
Ещё 7
Показывать
Написать заметку для себя
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
Свернуть
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
Свернуть

Hussein37 лет, Almaty, Manager position

за  350 тг
Давно не обновлялось
Соискатель давно не обновлял своё резюме, возможно, он прекратил активные поиски работы.
Manager position
500 000 KZT
Туризм, гостиницы
Appointed Brand Standard SPG Champion in charge for any SPG inquiriesIdentity Champion of W
полная занятость
Профессиональные навыки
In each of my previous job experiences, I have performed my assignments with a high degree of skill and professionalism. I am confident that my skills will be an asset and have a favorable impact on your organization.

Опыт работы

5 мест за 5 лет и 11 месяцев
V Dubai Al Habtoor City
январь 2017 — по настоящее время
Welcome Desk Manager
Appointed Brand Standard & Identity Champion of W (Responsible for Check-in/Checkout standards & SPG Awards)
  • Managing upsells through TSA. Responsible to make a strategy to push our upselling numbers.
  • SPG Champion in charge for any SPG inquiries, missing stays, Star Points, Merging, etc...
  • Organizing PM’s for each week’s Finance inspection. Making sure minimalist amount of PMs are open.
  • Oversee guest SPG enrollments. Keep track of individual SPG enrollment-achievements.
  • Supervise scheduling and manning throughout the week.
  • Assist the FOM with Manning and Budgeting
  • Recruiting potential candidates as per Marriott’s standards
  • Coordinate with HR for open positions and moving forward with potential candidates.
  • Micro-Managing the team, and making sure each individual does his work in a consistent fashion.
  • Assisting the FOM with daily tasks, objectives & goals, requests. Managing guest complaints and compensations.
W Dubai Alhabtoor city
июль 2016 — январь 2017
Night Manager
In Charge of BOA, the nightclub, operating in the 32nd floor of the hotel
  • Managing and observing the operation and taking executive measures during the peak days of the week due to BOA’s operation (preparations of BOA’s guests, Valets, Bouncers... etc.)
  • Coordinate with the sister properties (The Westin & St. Regis)
  • Responsible and in charge of the Credit Limits. I would run the report, check, and flag for follow ups.
  • Attend morning briefings regularly, even with the presence of the Director of Rooms.
  • In close relationship with the GM and HM since the daily operations in W considered sensitive due to Afterparty rooms, Night Club (which is becoming one of the attracting clubs in the area)
Four Points by Sheraton Le Verdun | Marriott
октябрь 2015 — июнь 2016
Night Manager
Duty Manager in charge of the hotel, ensuring the operation is working safe and sound
  • Deliver excellent customer service & maintain a high standard of customer management at all times based on SPG policy and standards.
  • Fulfill all reasonable requests from guests to ensure their comfort, satisfaction, and safety
  • Undertake overnight responsibility for reception, checking guests in and out, taking reservations and handling all telephone enquiries
  • Be responsible for evacuation in cases of emergency, acting as first point of contact for guests and the emergency services; be accountable for guests’ safety & comfort
Four Points by Sheraton Le Verdun | Marriott
декабрь 2014 — октябрь 2015
Night Supervisor
Responsible for all the hotel including restaurant, bar, patio grill, parking
  • Ensure a secure environment for the guest and employees.
  • Ensure and empower good communications between all the staff
  • Taking Night Auditor Duties and engage them into action
Four Points by Sheraton Le Verdun | Marriott
январь 2012 — октябрь 2013
Front Office Shift Leader
  • Responsible for Bell Desk, Operator, Concierge during the PM shifts
  • Auditing the work flow of the Receptionist agents, bellmen, operator, & Concierge
  • Train new employees on Opera System, and Check in/out procedure.

Образование

Высшее, Бакалавр
Lebanese International University (2007 – 2015) BA in Hotel & Hospitality Management & Tourism Industry
Высшее, Бакалавр
BA in Hotel & Hospitality Management & Tourism Industry
2007 — 2015

Повышение квалификации, курсы

IELTS Test Passed on 15th of June, 2017. Test Report Form
2017
Listening 8.0/9 Reading 7.5/9 Writing 6.0/9 Speaking 8.0/9 Overall 7.5/9
Yield Management Training TSA Upselling Training  Night Audit Training & SPG Training  Opera Training (Property Management System)  Customer Service & Service Recovery Training  Marriott HR Recruiting & Budgeting Training  The Welcome & Guest Response Training  Guest Response & Service Culture Training
2015
Marriott
Арабский родной
Английский свободно владею
Русский начальный уровень
Французский средний уровень
Гражданство: Lebanese
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
Свернуть
Другие резюме из поиска
Параметры поиска:
almaty×
обновлено 1 августа 2020 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 1 августа 2020 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 5 июля 2020 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 5 июля 2020 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 28 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 28 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 11 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 11 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 4 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 4 января 2019 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 7 декабря 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 7 декабря 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 3 декабря 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 3 декабря 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 8 ноября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 8 ноября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 31 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 31 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 31 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 31 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 29 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 29 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 26 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 26 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 19 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться
обновлено 19 октября 2018 года
В избранное
Скачать
Скрыть
Пожаловаться

Работа в городах: Резюме в АлматыРезюме в АстанеРезюме в АктобеРезюме в АктауРезюме в АтырауРезюме в АркалыкеРезюме в БалхашеРезюме в ЖанаозенеРезюме в ЖезказганеРезюме в КарагандеРезюме в КаскеленеРезюме в КентауРезюме в КостанаеРезюме в КокшетауРезюме в КульсарахРезюме в КызылордеРезюме в ПавлодареРезюме в ПетропавловскеРезюме в РудномРезюме в СемееРезюме в ТалдыкорганеРезюме в ТаразеРезюме в ТемиртауРезюме в ТуркестанеРезюме в УральскеРезюме в Усть-КаменогорскеРезюме в ШахтинскеРезюме в ШымкентеРезюме в ЭкибастузеВсе города →

Карта сайта